woensdag 6 juli 2011

Meer moet dat niet zijn!

Om ter hevigst op de foto?
Geen idee wat ze in gedachten hadden ...

de bende

Het gaat eigenlijk om het kleedje van dochterlief ...

zo groot

Een simpel en leuk model, en als het wat kouder is een t-shirt onderaan en ze kan er tegen!

madam
afwerken met biais

kleedje
aan de hals enkele plooitjes, meer moet het niet zijn.

Een heel mooie versie van het kleedje is hier te zien.

Nu heb ik nog zo'n 3 meter van die stof, dus ik kan nog een kleed voor mezelf maken of hemdjes voor de jongens. Ik vind het een leuk stofje en zal er nog een paar jaar plezier van hebben ;-)

De stof komt van hier en in september is het daar weer uitverkoop.

5 opmerkingen:

  1. Een volwassen zomerkleed in die stof gaat echt geweldig schoon zijn.
    Prachtig kleedje, schoon in al zijn eenvoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon schoon! Ik zou bijna weer een kind kopen om van die schattige dingskes te kunnen aandoen. Bijna, hé, bijna...

    Elke (die het opgeeft om met haar google-account te reageren)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor die uitverkoop van strass-stoffen, moet je daar een uitnodiging ofzo van hebben of kan je daar gewoon op de betreffende dag naartoe? En welke prijs mag je daar gemiddeld per meter verwachten? Ik vind dit in elk geval een héél mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Hilde: je hebt geen uitnodiging nodig. Prijzen tussen 3€ en 9€.
    Ik kijk altijd eerst op de site naar hun nieuwe collectie om te zien of er iets tussen zit dat ik zie zitten;-)succes

    BeantwoordenVerwijderen