maandag 7 februari 2011

Lycra fun!

Afgelopen zomer kocht ik een meterke lycra om wat mee te experimenteren.

Dat was er natuurlijk nooit van gekomen tot vandaag ...

Ik maakte een broekje in lycra en ik vind het echt super!
Nu ja de kleur is niet alles en de print kan ook beter, maar het is maar voor de fun, het experiment ...

(ja een elastiche biaisband dat heb ik enkel in het wit gevonden, als iemand weet waar alle andere kleuren te vinden zijn, laat maar weten!)

Tda ...


Nu maar hopen dat het eens van de eerste keer past(maar ik vrees ervoor), anders is het voor iemand onder jullie en maak ik er nog een paar andere in de juiste maat.

2 opmerkingen:

  1. ik heb ook nog een mooi lycra-stofje liggen. Helaas ben ik nog niet op zoek gegaan naar elastische biais. Waar heb je deze witte trouwens gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. elastische biais hadden ze bij ons gewoon in het naaiwinkeltje

    BeantwoordenVerwijderen