donderdag 7 oktober 2010

Ik zie het helemaal zitten!

Dit kleedje, ik zie het helemaal zitten!






Ik hoop maar dat het zal passen, want de ene keer past een 98 maar meestal is het 104, maar van sommige merken is het al een 110 en 116. Snap je dat de maat hier telkens een probleem stelt. Maar we hopen maar dat het past want anders???

Maar één ding, moet het niet een beetje vrolijker worden??? Met een paspel op een lintje? Let me know!! Thanks

(op de foto ziet het er heel grijs uit, maar er zit wat paars in)

3 opmerkingen:

  1. ik zou er inderdaad een fel paspeltje insteken, geel of rood ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou er ook een fel kleurke tegenaan gooien. Een paspel of ergens een lintje...
    Fuschia? of turkoise of groen? eens verschillende kleurtjes opleggen en vergelijken. Zo doe ik dat : ).
    Oh ja. Uw pakketje gaat maandag op de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bloemenbroche! Die kan je dan nog losmaken en op andere jurkjes gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen