donderdag 5 augustus 2010

Top 10!

Er werd me dus gevraagd om een TOP 10 te maken!

Wat maakt een mens gelukkig? Wat maakt mij gelukkig?

Awel ...

* als ik 's avonds de kroost zalig zie slapen (in de meest onmogelijke houdingen), dan smelt ik

* als ik een creatie tot een goed einde krijg, dan krolt mijne neus en ben ik content

* een leuk avondje uit met manlief, een gezellig etentje, lekker eten, lekkere wijn ... mmmmmm

* als ik de kinders zie genieten, zie glunderen, hun verwondering ... om kleine dingen ... zo oprecht en mooi

* als ik te horen krijg dat we het als pleegouders (den oudste is onze pleegzoon) zo slecht nog niet doen, want soms kan een mens nogal twijfelen

* van de eerste zonnestralen na de winter, die kunnen een mens zo verwarmen

* het nemen van een uitgebreid bad, maar sinds de kinders er zijn schiet dat er meestal over

* van een goed stuk chocolade ... mmm daar wordt een mens toch vrolijk van (u niet?)

* rustig de tijd hebben om rond te neuzen in de bibliotheek, altijd verrassend wat je dan tegenkomt

* mijn gezinnetje ... ik zou het niet kunnen missen ook al vraagt het soms ontzettend veel energie

De getallen van 1 tot 10, die vond ik niet zo belangrijk, die mogen jullie toewijzen! Wat is jou TOP 10?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten