maandag 1 februari 2010

Wat wil ik nog leren - doen?

Er gaat een stokje rond, wat willen we nog allemaal doen en leren?
(hier begon het)
Nog heel veel ...
maar een mens moet keuzes maken ...

* bloemschikken, dat komt altijd wel van pas

* patroontekenen (lijkt me wel boeiend)

* iets over kleuren (gebruik, combinaties, overgangen ...) sommige mensen voelen dat zo aan, ik denk dat het bij mij iets anders ligt

* quilten dat lijkt me ook leuk maar vraagt veel tijd (denk ik)

* beter kunnen naaien is ook altijd welkom

* ooit naar Canada gaan, de natuur lijkt me daar heel mooi!!

* terug wekelijks lopen en spinnen (daar kreeg ik destijds energie van)

* af en toe een workshop meepikken (naaien, bloemschikken, vilten, kralen, breien, ...)

* een creatieve job uitoefenen (lijkt me super)

En wat wil jij nog leren en doen?

1 opmerking:

  1. * buikdansen
    * yoga
    *leren pottenbakken: heel heel heel graag
    * stoppen met werken en ganse dagen vullen met doen wat ik graag doe (dat zou echt lukken)
    * nog eens naar Tibet gaan
    * een bevalling bijwonen (van iemand anders uiteraard)

    BeantwoordenVerwijderen