vrijdag 12 februari 2010

Carnaval feest!

De avond voor CARNAVAL vraag ik Rik wat gaan jullie morgen doen op school?
Antwoord: Pannenkoeken eten, feesten, wandelen in de stoet
ik: Rik welke kleedjes gaan we aandoen?
Antwoord: drakenpak ... en hij heeft al die mooie creaties die overal te zien zijn over draken niet gezien, zou hij iets gevoeld hebben?

Maar na een nachtje slapen wilde hij dan toch zijn spidermanpakje aan. Oef!









Schminken is nog niet mijn ding, ik zal nog veel moeten oefenen, denk ik. Maar ik heb nog een aantal jaartjes te gaan, dus ooit zal het wel lukken!

Alle nu op naar volgend jaar, dan zal ik wat vroeger moeten beginnen, dan moet ik drie pakjes maken ...

2 opmerkingen:

  1. Haha, da's typisch iets wat hier ook zou gebeuren: zit ge moeite te doen om een pak te maken en beslist mijnheer op het laatste moment dat hij toch liever iets anders wil. Al chance dat hij toch voor het spiderman pak is gegaan. Heel cool trouwens en tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen