dinsdag 26 januari 2010

Stoffen

Ik kocht voor dochterlief een mooie jasje ...ik vind het super mooi. Ik zou wel graag zelf een jas hebben in zulke stof. Iemand een idee waar een mens zo'n super mooie stof kan vinden?



de voering in 2 kleuren, had nog mooier geweest als de ruitjes uitkwamen, maar dat zal het ook zijn van iemand die ook wat kan naaien



de stof van de jas mooie kleurtjes, ik vind het super!

Als je weet waar je zo'n toffe stoffen kan vinden ... dan mag je het altijd laten weten, want voor iedereen een jas kopen ... dan zal mijn loon snel de deur uit zijn.
Suggesties voor jongens stoffen zijn ook altijd welkom, want die heb ik nog maar zelden gevonden!

1 opmerking:

  1. ze hebben het wel alleen maar in het groen.
    http://www.stofenzo.nl/index.php?c=97&p=1159
    stof voor jongens hebben ze ook
    succes

    BeantwoordenVerwijderen