maandag 30 november 2009

Oei oei

Nu begint de stress toch een beetje te komen.
Mijn secret santa heeft dan al wel een beetje vorm maar is het dat wel??? Heb ik misschien wat veel mijn ding gedaan i.p.v. het lijstje zowat te volgen?
Ga ik alles nog veranderen of toch zo maar opsturen?

En dan nog een ruilprojectje met Wolinn ... mmm komt het wel goed? Zo carte blanche is ook niet zo gemakkelijk. Het is natuurlijk wel super spannend ...

Dan zijn er natuurlijk nog alle stempels die ik ga maken voor de meters en peters van de kids (en dat zijn er wel wat).
Kwestie dat de kids elk jaar een orgineel pakje kunnen geven aan de meters en de peters maar wel stress voor mama (dat is de traditie in de schonnfamilie, het eerste jaar stond ik er zonder iets, dus het tweede jaar was ik voorzien, nu moet ik nog in de startblokken schieten!!!)

Ik weet dus nog wat doen, hopelijk komt het goed!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten